سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

اول مهر

امروز 21 ام شهریوره و وارد ده روز اخر تعطیلات تابستون شدیم ... ده روزی که همه سعی میکنن نهایت استفاده شونو از تعطیلات تابستونی کنن ، سفر برن و...

 بچه مدرسه ای هام که تو تب و تاب خرید کتاب ، لوازم التحریر ، کیف ، کفش ، کوله و ... دانشجوهام که درگیر جنگ انتخاب واحد و از این آموزش به اون آموزش و مسائل این چنینی....

و اما من ، امسال بعد 16 سال هیچ برنامه ای برای اول مهرم ندارم... نه دانش اموزم که ذوق دیدن دوستام و معلمم و پاک کن نو رو داشته باشم ؛ نه دانشجو که  نرسیدن واحد و حضور غیاب کردن و یا نکردن استاد و ... برام دغدغه باشه...

خلاصه که حس عجیبیه، نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت .... یه حس عجیب و  وصف نشدنی و غریبی  ه

شما بعد از پشت سر گذاشتن این دوره ها چه حسی داشتین؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 10:22

به نظر من که حس خیلی خوبیه . دوران جدیدی حساب میشه

یه دوست چهارشنبه 21 شهریور 1397 ساعت 10:10

من که خیلی خوشحالم از امتحان درس و حضور غیاب راحت شدم.
فکر می کنم بعد از دانشگاه وارد یه دوره جدیدی میشی که همه چیز فرق داره. مثل مجردی و متاهلی! همینقدر دوران تحصیل بعدش باهم متفاوتن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.