سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

دیابت

 از وقتی که یادم میاد پدر بزرگ من دیابت یا به قول خودش مرض قند داره، یادمه بچه تر که بودیم و همه تو خونشون جمع میشدیم بابا بزرگ با یه عالمه میوه از در خونه میومد تو ... انقده دستاش پر بود که واس بغل کردن ما جا نداشت و ما از سر و کولش میرفتیم بالا و...ولی وقتی دورتا دور خونه باباجون میشستیم و میوه های خوشمزه و جورواجوری که برامون خریده بود رو میخوردیم خودش لب نمیزد و میگفت بابا مرض قند بد مرضی ه و میوه هام که پر از قند مگه از جونم سیر شدم ...

چند نفر مثل بابابزرگ من سالها خودشون رو از میوه محروم کردند چون میوه قند داره  و برای دیابت مضره؟! 

چند وقت پیش یه مقاله خوندم که کلی درمورد این موضوع صحبت کرده بود و وقتی به این جملش رسیدم که نه تنها میوه برای افراد دیابتی ضرر نداره بلکه در شرایطی میتونه کمکشون کنه تمام کودکیم و پدر بزرگم اومد توذهنم ...

چقدر خوبه که باورای غلط داره شفاف سازی میشه  و با مدرک و دلائل علمی درموردشون صحبت میشه
حالا شمام به همین یه جمله ی من که گفتم میوه برای دیابت ضرر نداره بسنده نکنید مقالش کلی تبصره و قانون داشت وهمه چیو توضیح داده بود...  خودتون حتما برید و مقالش رو  بخونید و زندگی رو برای افراد دیابتی زندگیتون قشنگتر و شیرین تر کنید.


  

نظرات 1 + ارسال نظر
درگ فایل سه‌شنبه 18 دی 1397 ساعت 10:58

درود
ی سایتی هست به نام DragFile].ir]. که می تونی برای آپلود فایل و عکس تو وبلاگت به صورت مجانی بدون محدودیت حجم استفاده کنی. راستی لینک مستقیم هم بهت می ده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.