سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

لذت غذا خوردن

 شما به غذا خوردن به چه چشمی نگاه میکنین؟؟؟

یه نیاز برای زنده موندن یا تفریح یا ...؟؟

به نظر من ، غذا خوردن یکی از لذت بخش ترین هااست که هیچ وقت تکراری  نمیشه... رستوران های مختلفی که روز به روز هم داره به تعداد و تنوعشون اضافه میشه، میتونه گواه خوبی برای حرف من باشه...

همین تنوعی که میگم خیلی موضوع جذابیه و بهتون کمک میکنه از هرچیزی بیشترین لذتو ببرین و خب در نهایت شادتر زندگی کنین...

 غذاهای جدید، رستوران های جدید و کلی اتفاق جدید که میتونه حستونو بهتر کنه...

شاید بعضیاتون بگین خب ما که رژیم داریم چی؟! مجبوریم ی سری غذاهای تکراری، بدون مزه های خوب و جذاب رو مدام بخوریم و حتی نمیتونیم یه وعده رو بیرون از خونه باشیم...

من برای همه سوالاتون و دغدغه هاتون جواب دارم....

بذارین از این شرو کنم که کی میگه وقتی رژیم خاصی دارین ، نمیتونین بیرون غذا بخورین؟؟ این مطلبو بخونین و در اولین فرصت ، خودتونو دعوت کنین به یک رستوران خوب. 



حس خوب زندگی

بیشتر آدما با چیزای کوچیک شاد میشن و خنده به لبشون میاد، اما خب اکثرشون اینو از خودشون دریغ میکنن ؛ شایدم هنوز امتحانش نکردن و نمیدونن چه حس خوبی داره...

وسوسه نشدین تجربه ش کنین؟؟؟

بذارید یه پیشنهاد بدم بهتون... تا حالا پارکینگ پروانه یا همون پاساژ پروانه رفتین؟؟ مهم نیست چند سالتونه و چه سلیقه ای دارین و یا حتی چیزی برای خرید نیاز دارین یا نه... بهتون این اطمینان رو میدم دست خالی برنمیگردین... میگین نه؟؟ کافیه یه بار مسیرتون به اون سمتا  بخوره و با دست پر و کلی حس و انرژی خوب از اونجا برگردین.  


سلام 

من معصومم...22 ساله ای که دنبال ماجراجویی و تجربه های جدیده...

الانم اینجام که به یه دنیای جدید پا بذارم و با انگشتای دستم و فشردن چنتا دکمه تجربه ش کنم.

من مهندسی خوندم، رشته ای پر از فرمول و عدد و ساختار، خالی از حس و طراوت زندگی و البته با قشنگیای خاص خودش...

اما میخوام اینجا از زندگی بنویسم... برم بخونم و یاد بگیرم و با شما به اشتراک بذارم...

از هرچی که باعث میشه بهتر و سالم تر زندگی کنیم...

امیدوارم از نوشته هام خوشتون بیاد و دنبالش کنین.