سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

با چی جوان بشیم؟

سلااام حالتون خوبه؟؟

یکی از کارایی که دوست دارم موقع هایی که بیکارم انجام بدم ، کتاب خوندنه.... 

دوروز پیش اتفاقی مسیرم به انقلاب خورد ، جایی که نمیتونی بدون کتاب ازش برگردی. رفتم ترنجستان و ی سری کتاب برداشتم

موقع خرید آقای فروشنده راجب طرح تابستانه باهام حرف زد گفت اگه عضو بشم بهم تخفیف میده و کلی چ دیگ... باورتون میشه با پول دوتا کتاب تونستم سه تا کتاب بخرم و اون لحظه من تو ابرا بودم ... حتما حتما تا تابستون تموم نشده برین و از طرح تابستونه استفاده کنین ...

من میگم اگه کتاب بخونین و شاد باشین، پوستتون جوون میمونه... فکرتون ( با کتاب خوندن) که جوون باشه پوستتونم جوونه دیگ...

حالا شاید بعضیاتون بگین نهههه فققط ماسک های جوان سازی و تمام...

باشه چون شمایید جفتش p:


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.