سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

گرسنگی

سلاام؛ من اومدم با یک مطلب تغذیه ای سلامتی دیگه

بذارین با یه سوال شرو کنم ... شما چه تایمایی غذا میخورین و یا احساس گرسنگی می کنین و فکر میکنین بدن شما نیاز به کالری داره؟؟
یا بذارین سوالمو یه جور دیگه بپرسم... شما وقتی احساس گرسنگی میکنید مطمئنید بدنتون به کالری و انرژی نیاز داره؟؟؟
اگه بخوایم خیلی سریع و سطحی جواب بدیم جوابی جز قطعا و مگه غیر اینه به ذهنمون نمیرسه. اما اگه یکم فکر کنیم چی؟
یه سری دلائل هستند که باعث میشن ادم احساس گرسنگی کنه:

1- افسردگی

2- استرس

3- هایپر تیروئیدی

4- چاقی

5- دیابت

6- عادت ماهیانه

7- تعدادی از داروها

8- قند خون پایین

9- دهیدراته شدن

10- بی خوابی

باورتون میشه چاقی باعث شه احساس گرسنگی دائم داشته باشین

فعلا به همین حد بسنده کنین و اگه کنجکاور شدین بیشتر در مورد اینکه این عوامل چجوری باعث گرسنگی میشن؛ بدونین من مطلب 10 دلیلی که باعث میشود همواره احساس گرسنگی کنید رو پیشنهاد میکنم.


نظرات 1 + ارسال نظر
alireza شنبه 21 مهر 1397 ساعت 13:11 http://malikhulia.blogsky.com/

تو
رنگ می‌دهی
به لباسی که می‌پوشی
بو می‌دهی
به عطری که می‌زنی
معنا می‌دهی
به کلمه‌های بی‌ربطی
که شعرهای من می‌شوند …

"ساره دستاران"

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.