سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

کتاب خوندن

میخواستم این مطلب رو هم از ملت عشق بنویسم ؛ اما با خودم گفتم  بذارم واس وقتی که تمومش کردم که البته خیلی زمان طولانی ای نیست، با تمام مشغله هایی که دارم تقریبا دوروزه بیشتر از نصفشو خوندم 

و البته اینم اضافه کنم که به نسبت کتاب حجیمی محسوب میشه....

خلاصه با اینکه از ملت عشق نمینویسم اما دلمم نیومده موضوع رو تغییر بدم و از کتاب نگم... نمیدونم دقت کردین یا نه؛ ولی اکثر ادما کتاب خوندن رو دوست دارن و اون رو یکی از تفریحاتشون میدونن؛ حالا بعضیا بخت باهاشون یاره و فرصتی رو به کتاب خوندن اختصاص میدن ، همیشه تو کتابفروشیا میشه پیداشون کرد و ... بعضیا انقد مشغله  دارن که هرکار میکنن نمیتونن یه تایم خالی پیدا کنن ؛ اما همیشه یه لیست از کتابای مورد علاقه شون دارن و امیدوارن یه روز بتونن اونارو بخونن...

شما جز کدوم دسته اید؟؟ من همیشه خودم سعی میکنم یه کتاب دستم باشه و در حال خوندنش باشم... حالا چه قبل خواب ، چه به طور جدی مثل ملت عشق....

در اخر اگه بخواین یه کتاب بهم معرفی کنین که بعد ملت عشق بخونم اون چیه و چراا؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.