سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

سلامتی و تندرستی

خلاصه مفیدترین مطالب سلامتی و تندرستی

موی سالم

واس ما دخترا داشتن موهای سالم از همه نظر، همیشه دغدغه بوده و هست...

بخاطر همین همیشه در حال جستجوی این هستیم که چیکار کنیم چی به موهامون بزنیم ، چی بخوریم و چجوری ازشون مراقبت کنیم...

مشکل مو هم که یکی دوتا نیست و همه یه مشکل ندارن ؛ ریزش مو، موخوره، خشکی مو و ....

بعضیام هستن که خداروشکر هیچ کدوم از این مشکلاتو ندارن ولی مدام دنبال اینن که چی کار کنن موهاشون تقویت شه و دنبال بهتر شدنن...

شما جز کدوم دسته اید؟؟

البته اینم بگم که  اگه بخوام همه دغدغه هایی که خانما دارن رو الان بنویسم و بگم کلییی میشه و محدود به همین دو دسته نیست...

میدونم که همتون از من واردترین و همه سایت ها و بلاگرها رو دنبال میکنین که بهترین هارو انتخاب کنین ؛ پس تو این زمینه دیگه جای بحث نیست، اما با خودم فک کردم  و گفتم اگه یکم علمی هم به قضیه نگاه کنیم شاید بد نباشه ... علم و تجربه در کنار هم همیشه بهترین انتخابه ...

تو گشت وگذارام یه مقاله سه گانه از یه سایت پیدا کردم و واقعا حیفم اومد  بهتون معرفی نکنم... من لینک قسمت اولشو براتون میذارم ولی یادتون باشه سه تاس و حتما اون دوتای دیگه رو هم مطالعه کنین.... برای منکه خیلی مفید بود.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.